سردار دهقان: تهدیدات دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شود
سیاسی اجتماعی
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بربال ملکوت و آدرس javad95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 123
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 111
باردید دیروز : 83
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 194
بازدید سال : 1924
بازدید کلی : 19559
سردار دهقان: تهدیدات دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شود
سردار دهقان
وزیر دفاع در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیدات دشمن با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا اظهار داشت: آمریکا تحت هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و اعمال فشار علیه ایران است و تحریم های آمریکا اقدام جدیدی در قبال ایران نیست چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این وضعیت مواجه بوده ایم.

وی در ادامه گفت: آنچه که امروز ما به عنوان دستاوردهای دفاعی خود داریم ناشی از تلاشی است که فرزندان این ملت در مقابل محدودیت ها انجام داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هیچگاه نمی شود جلوی پیشرفت یک ملت را گرفت و مانع از تحقق آرمان‌های آنها شد، خاطرنشان کرد: آمریکا هم تلاش خود را می کند تا بتواند محدودیت هایی برای ایران اعمال کند اما در حقیقت رنج خود می برند و زحمت ما می دارند.

سردار دهقان تصریح کرد: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی تواند اثر جدی بر روی فعالیت‌های ما بگذارد و قدرت ایران مانع از تأثیرگذاری جدی تحریم های آمریکا می شود.

وی همچنین عنوان کرد: در بخش دفاعی نیازی نداریم که چشم به خواسته های آمریکا بدوزیم و یا اینکه بخواهیم به خواسته‌های آنها تمکین کنیم؛ مسیر ایران در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی مشخص است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی را که از جانب دشمن می شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 127
موضوعات مرتبط: بین الملل , امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود